3 gode grunde til at finde terningerne frem

Følg med hos Sydvestjysk Fugleforening

3 gode grunde til at finde terningerne frem

Terninger kan bringe dig uendeligt mange timers underholdning med de mange muligheder for at spille enten få eller mange personer sammen. De kan findes frem når i sidder sammen med familien, og har brug for en venlig konkurrence dygtig aktivitet, eller når du sammen med nogle venner gerne vil have en festlig og sjov aften. Hos SpilleXpert er vi super glade for terninger – så glade, at vi har dedikeret en hel side til terningespil på vores hjemmeside. Her kan du finde idéer til sjove terningespil for hele familien og beskrivelser af spillet gang. Gå derfor direkte ind på vores hjemmeside Spil med terninger og bliv inspireret til at spille med det samme, eller læs med, hvor vi giver dig 3 gode grunde til at finde terningerne frem.

1. Mange muligheder

Terningespil har mange former og udgaver, som kan spænde lige fra taktisk til heldig. Hos SpilleXpert har fundet en god blanding af disse, så du kan vælge mellem om du vil være taktisk som i for eksempel 10.000 og Yatsy, om du vil være heldig som i for eksempel 30 og Meyer, eller om du bare gerne vil øve dit poker fjæs med nogle bluff spil som Meyer og Snyd.

2. Der er noget for hele familien

Terningespil er en inkluderende måde at samle folk på. Nogle terningespil handler mere om held end taktik, hvilket gør det til en fremragende mulighed for at få selv de mindste med til at spille. Flere af spillene kan også nemt blive overført til drukspil, som i for eksempel Meyer, hvor det i stedet for en mængde liv kan komme an på, man straffes ved at skulle drikke i stedet. Terningespil er derfor en mulighed som dækker over alle aldersgrupper.

3. Nemt og overskueligt

På vores hjemmeside har vi gjort din adgang til terningespil let og overskueligt. Derfor har vi valgt at præsentere hvert spil ved først at forklare, hvad spillet går ud på og hvordan det spilles. Herefter forklarer vi pointsystemet og hvordan spillet afsluttes. Til sidst har vi i nogle tilfælde også inkluderet en video, hvori vi demonstrerer og forklarer, hvordan spillet foregår. Dette har vi alt sammen gjort for at det bliver så nemt og overskueligt for alle at kunne forstå, hvordan spillet spilles. Alle spillende kræver blot terninger, papir og en blyant, og i nogle tilfælde også et raflebæger. Men så bliver det heller ikke sværere, da alle spillene er nemt forklarede.

Ingen kommentarer

Tilføj din kommentar